صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 45 , از مجموع 65
  1. Top | #31

    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    560
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.32
    نوشته ها
    483
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    نقل قول نوشته اصلی توسط امیرحسین نمایش پست ها
    با

    ببین عوامل گوناگونیو میشه برای این آسیب در نظر گرفت : سانسور مهم ترینشه به نظر من.سانسور یا ترس از سانسور شدن که به خوذسانسوری می انجامه در درجه اول ابتکار رو خشک می کنه و هنر رو به سمت قالبی شدن می بره. یک دست شدن و شبیه شدن .تولید انبوه کالای بی بو بی خاصیت.شما با تنگ کردن حلقه چیزهایی که برای مردم مفیده و می تونن ببینن و بشنون و بخونن عملا دایره چیزهایی که هنرمند برای مردمش جامعه اش و حتی خودش لازم می دونه محدود می کنی ...اونوقت چه خوبه برگشتی و نارنجی پوش میشه برون داد هنرمند خلاق و اندیشمندی مثل مهرجویی که روزگاری هامون و بانو و پری و گاو و دایره مینا و... می ساخت. اتفاقا بیضایی تو آخرین فیلمش به خوبی این آسیبو گوشزد می کنه.وصیت نامه سینمایی بیضایی بیانگر محدودیت های وارده بر سینماگر و بهتر بگم هنرمند که نه تنها قدرت که بازار و مخاطب هم سانسورش می کنند.
    نکته دوم کم سوادی بسیاری از کسانیه که وارد این عرصه شدند.شاید این حرف گستاخانه به نظر برسه اما فکر می کنم اون عمق و ژرفای فکری که توشه ارزشمندی میشه براآمیخته شدن با هنر تو بسیاری هنرمندان ما غایبه.عمقی که تو کارای اکبر رادی و بیضایی و ساعدی و تقوایی می دیدیم و از نوعی بصیرت ناخودآگاه هنری و فکری ایشان که نشات گرفته از انس دیرینه بااندوخته های اندیشه ای بشر داشت در هنرمندان جوان ما بسیار کمیابه.محمد یعقوبی و محمد چرمشیر و محمد رحمانیان استثنا هستند و البته متعلق به نسل میانسال.درسینما و موسیقی هم نام ها انگش شمارند.هنرمند مولف محصول یک جامعه فکری غنی و اندیشمنده نه یک فضای فکری سترون و پوچ.فیلم از اذبیات مایه می گیره و ادبیات از فلسفه و عرفان تغذیه میشه و البته موسیقی نوای آهنگینم این همه است. کدام پایه هاپویا هستند که شاخه ها جان بگیرند؟
    و ترس از کار جدید کردن که طبعا جنجال می آفریند و دشمنی و طعن و تمسخر.جرات نیماوار در هنرمندان ما کشته شده و کالایی شدن و پول در آوردن برای گذران زندگی سکه رایج.هنرمندی که غم نان دارد کجا می تواند از دردهای مردم زمانه اش و دردهای عمیق درونش بگوید؟

    کاملا درسته! چر هنر برای هنر کاری نمیکنه؟! چرا بجای این که محدودیت و سانسور هنرمند عصیانگر و تابو شکن تولید کنه هنرمند بی خاصیت و محافظه کار محصولش شده؟!
    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش............................
    .........تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟!

  2. Top | #32

    تاریخ عضویت
    May 2013
    شماره عضویت
    338
    عنوان کاربر
    کاربر ویژه
    میانگین پست در روز
    1.87
    محل سکونت
    بندر انزلی
    نوشته ها
    3,386
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    63
    تشکر شده در
    49 پست
    آنلاين
    1 ساعت 24 دقيقه 5 ثانيه
    متوسط آنلاين بودن
    4 ثانيه
    نقل قول نوشته اصلی توسط saman kianfar نمایش پست ها

    کاملا درسته! چر هنر برای هنر کاری نمیکنه؟! چرا بجای این که محدودیت و سانسور هنرمند عصیانگر و تابو شکن تولید کنه هنرمند بی خاصیت و محافظه کار محصولش شده؟!
    منظورت از این جمله رو درست متوجه نمی شم: چر هنر برای هنر کاری نمیکنه؟
    چون ذات سانسور ابتکار رو میکشه.خصوصا اگه گسترهموضوعات مورد سانسور گسترده باشه.البته تا حدی می تونه به بیان غیرمستقیم موضوعاتکمک کنهاما دایره واژگانی ادبیات رو به عنوان مثال پایین میاره واونو فقیر می کنه.هنر رو به ابزاری برای سرگرمی محض مبدل می کنه .ابتکار ناشی از سانسورامری است تصنعی و نه متعالی و مفید
    این چه استغناست یارب وین چه قادر حکمتست
    کاین همه زخم نهان هست و مجال آه نیست

  3. Top | #33

    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    560
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.32
    نوشته ها
    483
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    نقل قول نوشته اصلی توسط امیرحسین نمایش پست ها
    منظورت از این جمله رو درست متوجه نمی شم: چر هنر برای هنر کاری نمیکنه؟
    چون ذات سانسور ابتکار رو میکشه.خصوصا اگه گسترهموضوعات مورد سانسور گسترده باشه.البته تا حدی می تونه به بیان غیرمستقیم موضوعاتکمک کنهاما دایره واژگانی ادبیات رو به عنوان مثال پایین میاره واونو فقیر می کنه.هنر رو به ابزاری برای سرگرمی محض مبدل می کنه .ابتکار ناشی از سانسورامری است تصنعی و نه متعالی و مفید
    منظورم مکتب آرت 4 آرت نیست منظورم اینه که خب قوه ی قاهره که متولی هنر نمیتونه باشه میتونه صرفا یه بخشی از جامعه ی هنری رو جهت بده که باز اون بخش معترض و غیر گوسفند میتونه هنرشو تبدیل به ابزار تابو شکنی کنه،کسی از خارج از جامعه ی هنری که نمیتونه اونو نجات بده،
    ابتکار ناشی از سانسورامری است تصنعی و نه متعالی و مفید،با کمال احترام اینو قبول ندارم،اون چیزی که عملا در رویه ی هنر اعتراضی ملل شکل گرفته خلاف این گزاره است.
    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش............................
    .........تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟!

  4. Top | #34

    تاریخ عضویت
    May 2013
    شماره عضویت
    338
    عنوان کاربر
    کاربر ویژه
    میانگین پست در روز
    1.87
    محل سکونت
    بندر انزلی
    نوشته ها
    3,386
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    63
    تشکر شده در
    49 پست
    آنلاين
    1 ساعت 24 دقيقه 5 ثانيه
    متوسط آنلاين بودن
    4 ثانيه
    ق صحنه
    نقل قول نوشته اصلی توسط saman kianfar نمایش پست ها
    منظورم مکتب آرت 4 آرت نیست منظورم اینه که خب قوه ی قاهره که متولی هنر نمیتونه باشه میتونه صرفا یه بخشی از جامعه ی هنری رو جهت بده که باز اون بخش معترض و غیر گوسفند میتونه هنرشو تبدیل به ابزار تابو شکنی کنه،کسی از خارج از جامعه ی هنری که نمیتونه اونو نجات بده،
    ابتکار ناشی از سانسورامری است تصنعی و نه متعالی و مفید،با کمال احترام اینو قبول ندارم،اون چیزی که عملا در رویه ی هنر اعتراضی ملل شکل گرفته خلاف این گزاره است.
    [size=4]خوب من هم صرفا سانسور رو نگفتم.اونو مهم ترین عامل دونستم. عوامل دیگه ای که عرض کردم یعنی سترونی فضای فکری که تغذیه کننده هنر خواهد بود و مشکلات مالی به هلاوه میل به استفاده تجاری از اثر هنری(که فی نفسه ایرادی نداره اما تبدیل به اصل شدنش خوب نیست) جامعه هنری مارو دچار مشکل کرده.عامل اول به قدری پررنگه که حتی آثار روشنفکریو هم تحت الشعاع قرار داده.
    اتفاقا زندگی مطبوعاتی آقای اسراری از بیضایی _که فکر می کنم هردو به عنوان یه هنرمند اصیل قبولش داریم-_ دو عامل بعدیو که بهش دربالا اشاره کردم به زیبایی به تصویر کشیده.

    ابتکاری که از اجبار بیرونی ناشی بشه نه از درون هنرمند نمی تونه اصیل باشه.جدایی نادر از سیمین که همیشه مثل می زدیم (وجود یک نامحرم در همه صحنه ها و موجه بودن حجاب ) یه استثناست و هوشمندی فرهادیو نشون میده اما عمدتا اینگونه نیست.اتفاقا(قیاس مع الفارقه جهت تقریب ذهن) سینمای شوروی و آلمان نازی و ایتالیای فاشیست جز انگشت شماری اثر خوب اصولا چیز قابل ذکری نیست.هست؟[/size]
    این چه استغناست یارب وین چه قادر حکمتست
    کاین همه زخم نهان هست و مجال آه نیست

  5. Top | #35

    تاریخ عضویت
    May 2013
    شماره عضویت
    338
    عنوان کاربر
    کاربر ویژه
    میانگین پست در روز
    1.87
    محل سکونت
    بندر انزلی
    نوشته ها
    3,386
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    63
    تشکر شده در
    49 پست
    آنلاين
    1 ساعت 24 دقيقه 5 ثانيه
    متوسط آنلاين بودن
    4 ثانيه
    نقل قول نوشته اصلی توسط saman kianfar نمایش پست ها
    منظورم مکتب آرت 4 آرت نیست منظورم اینه که خب قوه ی قاهره که متولی هنر نمیتونه باشه میتونه صرفا یه بخشی از جامعه ی هنری رو جهت بده که باز اون بخش معترض و غیر گوسفند میتونه هنرشو تبدیل به ابزار تابو شکنی کنه،کسی از خارج از جامعه ی هنری که نمیتونه اونو نجات بده،
    ابتکار ناشی از سانسورامری است تصنعی و نه متعالی و مفید،با کمال احترام اینو قبول ندارم،اون چیزی که عملا در رویه ی هنر اعتراضی ملل شکل گرفته خلاف این گزاره است.
    نظر خودت درباره سوالت چیه؟
    این چه استغناست یارب وین چه قادر حکمتست
    کاین همه زخم نهان هست و مجال آه نیست

  6. Top | #36

    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    560
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.32
    نوشته ها
    483
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    نقل قول نوشته اصلی توسط امیرحسین نمایش پست ها
    نظر خودت درباره سوالت چیه؟
    من دقیقا مشکل رو شبیه همون چیزی میبینم که توی فوتبالمون اتفاق افتاده،ممکنه مثالش زیاد دقیق نباشه اما به نظرم از خیلی جهات به هم مشابهت دارن،ببین هنرمندایی که الان وجود دارن زیاد حوصله ندارن وقت خرج زدن حرفاشون کنن،روند گوسفندیزاسیونی که از طریق حاکمیت به مردم انتقال پیدا کرده بصورت فاجعه باری در بین هنرمندان هم ظهور پیدا کرده،قبلا میگفتن هنرمندا چشم بیدار جامعه هستن،یا هنرمندا حسگر حساس جامعه هستن،اما هنرمندای الان ما صرفا مقلدن نه خلاق چون به هنر به چشم ابزار گذران زندگی نگاه میکنن نه یه ابزار سازنده و محوّل اجتماع.
    واسه فوتبلیست امروزی پیرهن تیم ملی،غیرت،پرسپولیس یا استقلال مهم نیست،مهم فقط رقم قرار داده،کاری به حواشی نداره،مهم نیست واسش فوتبال مملکتش تو چه جایگاهیه،میلی به ارتقائ نداره،همین آقای جواد نکونانم که کاپیتان تیم ملی و به اندازه ی کل اجدادش از بیت المال پول گرفته با کمال گستاخی میگه من مطمئنم که ما در جام جهانی زنگ تفریح میشیم،حرف من ای نیست که واقعیتو نبینه ولی این حرفو اون نباید بزنه!
    هنرمند امروز ما هم در مقابل سانسور داره مثل بازی با آرژانتین و نیجریه برخورد میکنه،میلی به پیشرفت نداره،جسارت نداره،روحیه ی انقلابی نداره،گوسفند شده!! حرف من این نیست که نباید واقیتو ببینه ولی اون نباید گوسفند شه!!
    وقت ی حرف از هنر میزنیم شاید مصادیق سینمایی بیشتر تو ذهنمون میاد اما به نظرم از توی هنرهای هفتگانه یا به عبارتی هشتگانه سینما آخرین هنریه که به حرکت در میاد،چون از همه عامه پسند تره و بیشتر مجبوره که مطابق سلیقه ی مردم حرکت کنه،درد اینجاست باقی هنرها هم خوابیدن! یعنی هنر پیشروی مثل موسیقی یا تئاتر هم که میتونه سمبلیک معترض باشه به بی خاصیتی و گوسفندیه خودش میلی به این کار نداره واسه من این عجیبه که چرا حتی موسیقی رپ فرسی ما که تقلید فشل و نامشروعی بود در ابتدا حال از موسیقی پاپ ارشاد هم مِلو تر شده،در حالیکه باید برعکس باشه!! من دنبال براندازی و اینا نیستم! اعتقاد دارم به این حکومت و چارچوبش و معتقذم باید حفظش کرد اما نمیتونم ببینیم به بهانه ی حفظ حکومت دامنه ی خط قرمز ها رو انقدر گسترده کنیم که هنرمند به قول شما رو به خود سانسوری بیاره! درحالیکه هنرمند باید خلاف جهت آب شنا کنه،هنرمند باید مردمو بیدار کنه تا در جهت اصلاح خودشون و حکومتشون که متعلق به همین مردمه بکوشن،من با دیدن و شنیدن کدوم اثر هنری قراره واسم این اتفاق بیفته؟!!!!
    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش............................
    .........تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟!

  7. Top | #37

    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    453
    عنوان کاربر
    کاربر فعال
    میانگین پست در روز
    0.22
    محل سکونت
    بام ایران
    نوشته ها
    360
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    6
    تشکر شده در
    3 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    نقل قول نوشته اصلی توسط saman kianfar نمایش پست ها
    من دنبال براندازی و اینا نیستم!
    تعارف نکن، میخوای باش!!!

  8. Top | #38

    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    560
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.32
    نوشته ها
    483
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    نقل قول نوشته اصلی توسط شهاب نمایش پست ها
    تعارف نکن، میخوای باش!!!
    قشنگ بود!! :d
    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش............................
    .........تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟!

  9. Top | #39

    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    560
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.32
    نوشته ها
    483
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    امروز روز جهانی تئاتر بود! به هر کسی که به نوعی به این هنر فوق العاده تعلق خاطر داره تبریک میگم
    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش............................
    .........تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟!

  10. Top | #40

    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    560
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.32
    نوشته ها
    483
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    پرفروش ترین تئاتر های مجموعه ی تئاتر شهر در سال 92
    http://www.teatreshahr.com/news/bedal.html
    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش............................
    .........تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟!

  11. Top | #41

    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    560
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.32
    نوشته ها
    483
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    دوستان علاقه مند به تئاتر در جریان باشید که برنامه ی تئاتر های تالارهای نمایش تهران اعلام شده،همونطور که میدونید روند اجرای هر نمایش 2 ماه یصورت هرشب اجراست،قصد داریم با توجه به فاصله ی کم قم تا تهران یک برنامه ی منظم داشته باشیم به این صورت که با آغاز به کار رسمی سالنهای نمایش و آغاز اجرا ها دو تئاتر در مجموعه های بزرگ تهران(تئاتر شهر و مجموعه ی ایرانشهر) مشخص میکنیم و دوستانی که مایلند برن ببینن و بعد در یک بازه ی زمانی مشخص بیایم راجع بهش توی همین تاپیک بحث کنیم،ضمن اینکه خدمت اون دوستانی هم که تا حالا توی این مجموعه ها تئاتر نرفتن عرض میکنم که بر خلاف باور عمومی قیمت بلیط تئاتر چندان بالا نیست و در بهترین نمایشهایی که ستاره دارند در سالن استاد سمندریان ایرانشهر یست هزار تومن بود(پارسال البته) که امسال هم نهایتا 20 درصد گرون میشه و سایر سالنها با توجه به ظرفیت سالن زیر 15 هزار تومن هستش،،ضمن اینکه معمولا در هر اجرا برای دانشجوها تخفیف قائل میشن(معمولا بلیط بصورت نیم بها)
    در عین حال غیر از نمایشهایی که مشخص میشه دوستان اگر نمایش دیگه ای هم دیدند که خوششون اومد حتما اطلاع رسانی کنن تا بقیه هم در جریان قرار بگیرند.
    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش............................
    .........تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟!

  12. Top | #42

    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    560
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.32
    نوشته ها
    483
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    اولین تئاتر پیشنهادی من واسه سال جدید:

    " سه روایت از زندگی "

    نویسنده: یاسمینا رضا
    کارگردان: سیما تیرانداز

    طراح صحنه، طراح لباس و طراح نور: ناصح کامگاری

    بازیگران:
    امیرکاوه آهنین جان
    سیما تیرانداز
    لیلی رشیدی
    رضا مولایی

    سایت فروش:
    www.tamashakhaneh.ir

    تلفن های رزرو:
    88814115-16 و 88814125-27

    تلفن های هماهنگی:
    09101585750
    09356519992

    فروردین و اردیبهشت 1393
    ساعت 20
    تماشاخانه ایرانشهر ، سالن استاد سمندریان

    عکس: مصطفی پیرهادی
    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش............................
    .........تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟!

  13. Top | #43

    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    560
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.32
    نوشته ها
    483
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    در دنیای تئاتر تشکیل گروههای تئاتری که بتونن فعالیتهای نمایشی رو کاملا منسجم و با برنامه پیش ببرن مرسومه.چند سالی میشه که در ایران هم گروههای نمایشی به شکل حرفه ای تشکیل شده،البته سابقه ی تشکیل گروههای تئاتری تقریبا همزمان با شروع بکار تئاتر در ایرانه،منظور اون گروههایی است که به مثابه یک پیمانکار صفر تا صد تهییه ی ملزومات برای اجرای یک نمایش رو به عهده میگیرن.
    اولین گروهی که میخوام معرفی کنم گروه تیوال هست.گروهی بسیار فعال و منسجم که آخرین کارهایی که داشت اجرای نمایش "در انتظار گودو" نوشته ی ساموئل بکت بود که با استقبال خووبی از سوی علاقه مندان روبرو شد.نمایشنامه خوانی آرش استاد بهرام بیضایی به کارگردانی استاد بزرگوارم میکاییل شهرستانی هم آخرین فعالیت این گروه بود.البته سایت مفصله و علاوه بر تئاتر امکانات دیگه ای هم داره.
    از سایت گروه تی وال دیدن کنید تا در جریان آخرین فعالیتهای اونها قرار بگیرید:

    http://www.tiwall.com/
    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش............................
    .........تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟!

  14. Top | #44

    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    560
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.32
    نوشته ها
    483
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    به شدت پیشنهاد میکنم،جزییاتش و نحوه ی برخورداری از تخفیف رو در سایت تی وال ببینید:
    نمایش "خشکسالی و دروغ"

    محل: فرهنگسرای نیاوران - سالن خلیج فارس
    دوره اجرا: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
    ساعت: ۲۰:۳۰
    مدت: ۱۰۰ دقیقه
    بهای بلیت: ۲۰,۰۰۰ تومان

    نویسنده و کارگردان: محمد یعقوبی
    بازیگران: (به ترتیب ورود به صحنه) احمد مهرانفر (در نقش آرش)، باران کوثری / سحر دولتشاهی (در نقش آلا)، علی سرابی (در نقش امید) و آیدا کیخایی (در نقش میترا)
    طراح صحنه: منوچهر شجاع
    طراح لباس: پریدخت عابدین نژاد
    موسیقی: بهرنگ بقایی
    طراح پوستر و بروشور: امیر اسمی

    مدیرتهیه و تولید: محمد قدس


    دستیاران کارگردان: رها جهانشاهی، محمد قدس
    مدیران صحنه: سامان پورسلیمانی

    بهای بلیت این نمایش به شیوه زیر است:
    ردیف 1 تا 6: 25.000 تومان
    ردیف 7 تا 10: 20.000 تومان
    ردیف 11 تا 13: 15.000 تومان
    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش............................
    .........تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟!

  15. Top | #45

    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    شماره عضویت
    287
    عنوان کاربر
    کاربر ویژه
    میانگین پست در روز
    1.24
    محل سکونت
    021
    نوشته ها
    2,366
    نوشته های وبلاگ
    1
    تشکر تشکر کرده 
    326
    تشکر تشکر شده 
    703
    تشکر شده در
    254 پست
    آنلاين
    6 روز 6 ساعت 4 دقيقه 3 ثانيه
    متوسط آنلاين بودن
    7 دقيقه 41 ثانيه
    چاوشی جدیدرو دانلود کنین
    ناموسا خوبه
    JUVE!

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


SEO by vBSEO 3.6.1