صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 16 تا 30 , از مجموع 57
  1. Top | #16

    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    شماره عضویت
    577
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.37
    محل سکونت
    جا خواب
    نوشته ها
    573
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    10
    تشکر شده در
    9 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    تازه نگفتم که بیشتر آثار رو هم دارم تاپیکی با ارایه آثار
    من دیگه حرفی ندارم!!!

  2. Top | #17

    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    شماره عضویت
    577
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.37
    محل سکونت
    جا خواب
    نوشته ها
    573
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    10
    تشکر شده در
    9 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    آها... گفتم شاید یه وقت خدایی نکرده خود نفس سوته دلان جریان انحرافی محسوب میشه
    من دیگه حرفی ندارم!!!

  3. Top | #18

    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    560
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.31
    نوشته ها
    483
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    نقل قول نوشته اصلی توسط s.tohidi نمایش پست ها
    آقای کیانفر باا از شما بعیده
    تو جریان انحرافی آقای جعفری حل نشید
    فیلمو نقد کنید دیگ !

    بله! بله! حتما! آخه آقای جعفری کاملا بجا از سوته دلانی گفتن که از نظر من بهترین فیلم سینمای ایرانه و دهلیزو فراموش کردم!!
    خب همیشه ابتدا باید در یک جمله نظر کلی راجع به فیلم رو باید گفت بعد اومد سراغ جزییات،
    به نظر من دهلیز در سینمای ایران فیلم متوسطیست،سوژه ی فیلم خیلی خاص نیست،یعنی اگرم خاص به نظر بیاد پرداخت اون حاصل ایده ی خلاقانه ی فیلنامه نویس یا فیلمساز نیست،داستان خیلی بی گره و کم هیجان دنبال میشه
    همین الان فیلم داره از شبکه ی 3 پخش میشه اجازه بدید ادامه ی بحث بمونه واسه ی آخر شب،شاید بعضی از دوستان ندیده باشن فیلمو
    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش............................
    .........تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟!

  4. Top | #19

    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    شماره عضویت
    577
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.37
    محل سکونت
    جا خواب
    نوشته ها
    573
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    10
    تشکر شده در
    9 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    من ندیدم پس نمی تونم نظر بدم... فقط از نظرهای دوستان استفاده می کنم. ما چشمامون به فیلم های سیاه و سفید و... عادت کرده دیگه
    من دیگه حرفی ندارم!!!

  5. Top | #20

    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    560
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.31
    نوشته ها
    483
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    خب همونطور که عرض کردم به نظر من این فیلم فیلم متوسطی است و از حیث فیلمنامه نویسی اشکالات جدی داره که یکسری نکات که اتفاقا نقاط قوت فیلم هستند اون ضعفها رو تا حدی پوشش دادند. مثل اینکه داستان در عین حال اینکه ساده روایت میشه ملال آور نیست اما افراط در این سادگی آفت زاست.
    کار گردانی در این فیلم رو باید به دو بخش تقسیم کرد:
    در بخش دکوپاژ و میزانسن و حرکتهای دوربین کارگردانی مشکلات جدی داره،یک نمونه ی آزار دهنده که خانم توحیدی به درستی اشاره کردند تاکیید بیش از حد و تعدد بی مورد کلوز آپ از چهره ی شیوا(هانیه توسلی) بود،نمونه ی موفق و غیر آزار دهنده ی این نوع قاب بندی رو در فیلم های فرهادی یا کاهانی میتونید ببینید. یا مثلا صحنه هایی که در زندان اتفاق میفتاد بسیار ضعیف بود،البته باید توجه داشت که این اولین کار بلند سینمایی شعیبی بود و تا حدی این اشکالات فنی طبیعی بود.
    اما انصافا در بخش کارگردانی به معنی بازیگردانی کارگردان خیلی خوب عمل کرده بود!! به نظرم بازی رضا عطاران مخصوصا در کنش با سایر بازیگران بسیار خووب درومده بود،چهره ی غیر کلیشه ای رضا عطاران رو دوست داشتم و قدرت بازیگریش کاملا مشهود بود.
    بازی محمد رضا شیرخانلو و بهتر بگم بازی که از این کودک گرفته شده بود فوق العاده بود،
    درگیریهای احساسی که در فیلم ایجاد میشه هم حاصل این بازیهای درخشانه نه فیلم نامه ی جذاب و درگیر کننده،
    بر خلاف داوران جشنواره ی فجر بازی هانیه توسلی در این نقش اصلا چشمگیر نبود
    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش............................
    .........تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟!

  6. Top | #21

    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    شماره عضویت
    577
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.37
    محل سکونت
    جا خواب
    نوشته ها
    573
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    10
    تشکر شده در
    9 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    اتفاقا هانیه توسلی همه جا چشمگیره اصلا ترکا همه جا چشمگیرن.....
    من دیگه حرفی ندارم!!!

  7. Top | #22

    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    560
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.31
    نوشته ها
    483
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    نقل قول نوشته اصلی توسط J.jafari نمایش پست ها
    اتفاقا هانیه توسلی همه جا چشمگیره اصلا ترکا همه جا چشمگیرن.....
    یاتماز تیراختور پرچمی!!!
    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش............................
    .........تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟!

  8. Top | #23

    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    شماره عضویت
    577
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.37
    محل سکونت
    جا خواب
    نوشته ها
    573
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    10
    تشکر شده در
    9 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    قربون آدم چیز فهم... حیف بیش از یه بار نمی تونم تشکر کنم
    من دیگه حرفی ندارم!!!

  9. Top | #24

    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    560
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.31
    نوشته ها
    483
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    نقل قول نوشته اصلی توسط J.jafari نمایش پست ها
    قربون آدم چیز فهم... حیف بیش از یه بار نمی تونم تشکر کنم
    سنی سوییرم گارداش،چخ تشکر سیز
    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش............................
    .........تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟!

  10. Top | #25

    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    شماره عضویت
    239
    عنوان کاربر
    کاربر ویژه
    میانگین پست در روز
    0.42
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    842
    تشکر تشکر کرده 
    1
    تشکر تشکر شده 
    11
    تشکر شده در
    8 پست
    آنلاين
    2 ساعت 31 دقيقه 42 ثانيه
    متوسط آنلاين بودن
    7 ثانيه
    نقل قول نوشته اصلی توسط saman kianfar نمایش پست ها
    خب همونطور که عرض کردم به نظر من این فیلم فیلم متوسطی است و از حیث فیلمنامه نویسی اشکالات جدی داره که یکسری نکات که اتفاقا نقاط قوت فیلم هستند اون ضعفها رو تا حدی پوشش دادند. مثل اینکه داستان در عین حال اینکه ساده روایت میشه ملال آور نیست اما افراط در این سادگی آفت زاست.
    کار گردانی در این فیلم رو باید به دو بخش تقسیم کرد:
    در بخش دکوپاژ و میزانسن و حرکتهای دوربین کارگردانی مشکلات جدی داره،یک نمونه ی آزار دهنده که خانم توحیدی به درستی اشاره کردند تاکیید بیش از حد و تعدد بی مورد کلوز آپ از چهره ی شیوا(هانیه توسلی) بود،نمونه ی موفق و غیر آزار دهنده ی این نوع قاب بندی رو در فیلم های فرهادی یا کاهانی میتونید ببینید. یا مثلا صحنه هایی که در زندان اتفاق میفتاد بسیار ضعیف بود،البته باید توجه داشت که این اولین کار بلند سینمایی شعیبی بود و تا حدی این اشکالات فنی طبیعی بود.
    اما انصافا در بخش کارگردانی به معنی بازیگردانی کارگردان خیلی خوب عمل کرده بود!! به نظرم بازی رضا عطاران مخصوصا در کنش با سایر بازیگران بسیار خووب درومده بود،چهره ی غیر کلیشه ای رضا عطاران رو دوست داشتم و قدرت بازیگریش کاملا مشهود بود.
    بازی محمد رضا شیرخانلو و بهتر بگم بازی که از این کودک گرفته شده بود فوق العاده بود،
    درگیریهای احساسی که در فیلم ایجاد میشه هم حاصل این بازیهای درخشانه نه فیلم نامه ی جذاب و درگیر کننده،
    بر خلاف داوران جشنواره ی فجر بازی هانیه توسلی در این نقش اصلا چشمگیر نبود

    سامان جان من خیلی تو فیلم نقد کردن و این جور چیزا،چیزی بارم نیست ولی مطمانم که این چیزایی که تو گفتی نقد حساب نمیشه!
    اینکه تو بیای بگی دوس نداشتم و خوشم نیومد و فوق العاده بود و بازیگریش کاملا مشهود بود نقد نیست!!!!!!
    ی مدت سیخ میشدم پای شبکه چهار برنامه ی یک دو سه چهار با اجرای جواد مولانیا. وقتی شرکت کننده ها مثل تو حرف میزدن ،همه داورا به اون شرکت کننده ایراد میگرفتن که اینایی که گفتی 1دونشم نقد نبود.

    قبلا از اظهار نظرم عذر خواهی میکنم داداش
    عشق شیری است قوی پنجه که می گوید فاش
    هر که از جان گذرد؛بگذرد از بیشه ی ما......

  11. Top | #26

    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    560
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.31
    نوشته ها
    483
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    نقل قول نوشته اصلی توسط heydar نمایش پست ها

    سامان جان من خیلی تو فیلم نقد کردن و این جور چیزا،چیزی بارم نیست ولی مطمانم که این چیزایی که تو گفتی نقد حساب نمیشه!
    اینکه تو بیای بگی دوس نداشتم و خوشم نیومد و فوق العاده بود و بازیگریش کاملا مشهود بود نقد نیست!!!!!!
    ی مدت سیخ میشدم پای شبکه چهار برنامه ی یک دو سه چهار با اجرای جواد مولانیا. وقتی شرکت کننده ها مثل تو حرف میزدن ،همه داورا به اون شرکت کننده ایراد میگرفتن که اینایی که گفتی 1دونشم نقد نبود.

    قبلا از اظهار نظرم عذر خواهی میکنم داداش
    ممنون از نظرت وحید جان ولی نوع نقد با توجه به توافق طرفین نقد صورت میگیره،به این معنی که طرفین ابتدا در چارچوب نقد و عینکی که باید بزنند توافق میکنند بعد در همون چارچوب نقد میکنند،مثلا میگن که ما بیایم فیلم رو نقد پدیدار شناسانه بکنیم،و بعد از این توافق کسی نمیتونه بیاد و خارج ازین چارچوب نقد کنه،
    پیشنهاد میکنم با همون دقتی که برنامه ی 1 2 3 4 رو دیدی پستای قبلی رو بخون که با توجه به اقتضای مخاطبان سایت که معمولا علاقه ی چندانی به فیلم و به طریق اولی نقد اون ندارند ما مجبوریم مثل یک تماشاگر معمولی راجع به فیلم حرف بزنیم با لحاظ اینکه امثال فیلم دهلیز برای نقد های فنی و دقیق خیلی پتانسیل ندارند.
    اما اینکه فرمودی اینها نقد به حساب نمیاد با کمال احترام قابل قبول نیست،چون نقد هم مثل خیلی از مسائل دیگه دارای مراتبی است که این معمول ترین نوع نقد هست،یعنی به عنوان یک فیلم بین بهت اطمینان میدم که برترین و کار درست ترین منتقدین سینما هم سر آخر راجع به نقد مورد به مورد فیلم به صدور یک گزاره که لایک یا دیس لایک میرسند و اونوقت دلایلشون برای این گزاره رو تشریح میکنن.
    و سر آخر او ن چیزی که در مسابقه ی 1 2 3 4 از سوی داوران نقد دونسته نمیشد توصیف صرف صحنه ها و یه جورایی تعریف داستان بود که بله این نقد نیست.
    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش............................
    .........تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟!

  12. Top | #27

    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    شماره عضویت
    239
    عنوان کاربر
    کاربر ویژه
    میانگین پست در روز
    0.42
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    842
    تشکر تشکر کرده 
    1
    تشکر تشکر شده 
    11
    تشکر شده در
    8 پست
    آنلاين
    2 ساعت 31 دقيقه 42 ثانيه
    متوسط آنلاين بودن
    7 ثانيه
    نقل قول نوشته اصلی توسط saman kianfar نمایش پست ها
    ممنون از نظرت وحید جان ولی نوع نقد با توجه به توافق طرفین نقد صورت میگیره،به این معنی که طرفین ابتدا در چارچوب نقد و عینکی که باید بزنند توافق میکنند بعد در همون چارچوب نقد میکنند،مثلا میگن که ما بیایم فیلم رو نقد پدیدار شناسانه بکنیم،و بعد از این توافق کسی نمیتونه بیاد و خارج ازین چارچوب نقد کنه،
    پیشنهاد میکنم با همون دقتی که برنامه ی 1 2 3 4 رو دیدی پستای قبلی رو بخون که با توجه به اقتضای مخاطبان سایت که معمولا علاقه ی چندانی به فیلم و به طریق اولی نقد اون ندارند ما مجبوریم مثل یک تماشاگر معمولی راجع به فیلم حرف بزنیم با لحاظ اینکه امثال فیلم دهلیز برای نقد های فنی و دقیق خیلی پتانسیل ندارند.
    اما اینکه فرمودی اینها نقد به حساب نمیاد با کمال احترام قابل قبول نیست،چون نقد هم مثل خیلی از مسائل دیگه دارای مراتبی است که این معمول ترین نوع نقد هست،یعنی به عنوان یک فیلم بین بهت اطمینان میدم که برترین و کار درست ترین منتقدین سینما هم سر آخر راجع به نقد مورد به مورد فیلم به صدور یک گزاره که لایک یا دیس لایک میرسند و اونوقت دلایلشون برای این گزاره رو تشریح میکنن.
    و سر آخر او ن چیزی که در مسابقه ی 1 2 3 4 از سوی داوران نقد دونسته نمیشد توصیف صرف صحنه ها و یه جورایی تعریف داستان بود که بله این نقد نیست.

    احساس میکنم معنی حرف من و نفهمیدی درسته که نقد هم دارای شاخه های گوناگونیه ولی اصل همشون ی چیزه.
    من بازم میگم اینکه تو بگی من از این جای فیلم خوشم نیومد و ازون جای فیلم خوشم اومد نقد محسوب نمیشه. وقتی ی نفر از بیرون به نقدی که تو میگی نگاه کنه میگه چیکار کنم خوشت نیومد...
    این که میگی اینج جای نقد تخصصی نیست قبول دارم . به نظرم اگه قراره در مورد فیلم این چیزایی که تو گفتی و بگیم. بجای نقد فیلم ،اسمش و بذاریم" بیایید راجع به فیلم حرف بزنیم "نه نقد فیلم!!!!!
    عشق شیری است قوی پنجه که می گوید فاش
    هر که از جان گذرد؛بگذرد از بیشه ی ما......

  13. Top | #28

    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    560
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.31
    نوشته ها
    483
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    نقل قول نوشته اصلی توسط heydar نمایش پست ها

    احساس میکنم معنی حرف من و نفهمیدی درسته که نقد هم دارای شاخه های گوناگونیه ولی اصل همشون ی چیزه.
    من بازم میگم اینکه تو بگی من از این جای فیلم خوشم نیومد و ازون جای فیلم خوشم اومد نقد محسوب نمیشه. وقتی ی نفر از بیرون به نقدی که تو میگی نگاه کنه میگه چیکار کنم خوشت نیومد...
    این که میگی اینج جای نقد تخصصی نیست قبول دارم . به نظرم اگه قراره در مورد فیلم این چیزایی که تو گفتی و بگیم. بجای نقد فیلم ،اسمش و بذاریم" بیایید راجع به فیلم حرف بزنیم "نه نقد فیلم!!!!!
    چرا تا حدی متوجه منظورت هستم،نظرت محترمه ولی با این دید تو باید به جامعه ی منتقدین گفت شما که میفرمایید ما فیلم فلان را دوست نداشتیم به کفشمان!!
    به نظرم باید بیشتر مطالعه کنم و اطلاعاتمو بالاتر ببرم
    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش............................
    .........تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟!

  14. Top | #29

    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    شماره عضویت
    577
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.37
    محل سکونت
    جا خواب
    نوشته ها
    573
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    10
    تشکر شده در
    9 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    بنده نقد فیلم رو نمیدونم چه جوریه ولی فقط می دونم نقد با تحلیل و تفسیر یه کم فرق داره..
    ولی در زمینه نقد شعر، شعر رو از جنبه های مختلف، زبان شعر و جنبه هنری وروانکاوانه و...نقد می کنند مرحوم رضا براهنی کتابی دارند به نام طلا در مس که واقعا شاهکاره...
    من دیگه حرفی ندارم!!!

  15. Top | #30

    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    560
    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    میانگین پست در روز
    0.31
    نوشته ها
    483
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست
    آنلاين
    نامشخص
    متوسط آنلاين بودن
    نامشخص
    نقل قول نوشته اصلی توسط J.jafari نمایش پست ها
    بنده نقد فیلم رو نمیدونم چه جوریه ولی فقط می دونم نقد با تحلیل و تفسیر یه کم فرق داره..
    ولی در زمینه نقد شعر، شعر رو از جنبه های مختلف، زبان شعر و جنبه هنری وروانکاوانه و...نقد می کنند مرحوم رضا براهنی کتابی دارند به نام طلا در مس که واقعا شاهکاره...
    کاملا درسته،الگویی که نقد فیلم هم از اون پیروی میکنه همینه،مثلا همین فیلم متوسط دهلیز ممکنه که از للحاظ پدیدار شناسانه قابل بحث نباشه اما از لحاظ حقوقی قابل نقد باشه،اما قبل از اون بنده و شما باید راجع به چارچوب و اصطلاحا عینیکی که برای نگاه کردن به فیلم انتخاب میکنیم توافق میکنیم.اما این به این معنی نیست که سر آخر نتونیم نظر خودمون رو بگیم.یعنی ماحصل اون نقدها تبدیل به یک گزاره میشه که مثلا شما میفرمایید من شاملو را ازین جهت نمیپسندم و قس علیهذا
    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش............................
    .........تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟!

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


SEO by vBSEO 3.6.1